Quick and Effective Cold Reading by Richard Webster - Book

  • Katalogové číslo: MM44835
Rychlé a efektivní čtení za studena od Richarda Webstera – kniha

Kompletní text o tom, jak komukoli poskytnout krátké chladné údaje a ohromit ho svou přesností.

KLASICKÁ KNIHA O STUDENÉM ČTENÍ.

Když vyšlo první vydání Rychlého a efektivního studeného čtení , Bascom Jones, editor Magie , napsal, že je to „jedna z VELKÝCH publikací všech dob v mentalismu“. Kdyby tu dnes byl Bascom, nepřekvapilo by ho, kdyby zjistil, že tato kniha je nyní považována za klasickou knihu na toto téma.

Studené čtení je umění dát někomu čtení, aniž bychom o něm předem něco věděli. Rychlé a efektivní studené čtení vás naučí, jak dávat krátké, věcné, informativní a uspokojivé čtení lidem, o kterých nic nevíte a možná jste je ještě nepotkali. Schopnost poskytnout uspokojivé čtení je užitečná, pravděpodobně zásadní dovednost pro každého, kdo se zabývá duševní zábavou.

Po mnoho let bylo těžké získat kopie této knihy, protože distribuce byla záměrně omezena na lidi, kteří to mysleli vážně s tím, jak se stát dobrými chladnými čtenáři. Toto nové, aktualizované vydání je speciálně vytvořeno k připomenutí 25. výročí této knihy.

Stran - 111 - Měkká vazba - Perfektní vazba

Tuto položku nemáme standardně skladem. Jedná se o dovoz z USA s obvyklou dobou dodání cca 2 týdny. Předmětem nákupu je návod v angličtině ve formě popisu nebo výukového videa + pomůcky, pokud jsou součástí balení (viz. popis). Český návod není dodáván. Knihy a videa jsou v anglickém jazyce. K hracím kartám se standardně návod nedodává.
  • 1 278 Kč
  • (Vaše cena bez DPH: 1 056 Kč)
  • 1 056 Kč
ks
    Skladem u dodavatele: 29 ks

Souhlas s využitím souborů cookies

Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.

Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.

Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.